Про бренд OPPO знають небагато. Поки що. Це легко пояснюється тим, що до недавнього часу, вони спеціалізувалися переважно на Blu-Ray плеєроми, навушниками і підсилювачами для навушників, а ми, насправді, рідко звертаємо увагу на бренди таких гаджетів і аксесуарів. Але вже в 2011 році компанія випустила перший смартфон і тоді їх популярність трохи зросла. Але про все по порядку.
OPPO – одна з безлічі китайських компаній, яка виробляє електроніку. Вважається одним з підрозділів BBK Electronics. Інший підрозділ ОРРО знаходиться в США і випускає якісну висококласну AV-техніку.
Їх перший MP3-плеєр вийшов в 2005 році, а вже в 2006 – почався випуск лінійки портативних відеоплеєрів. Перший телефон з'явився в 2008 році, що ж стосується смартфонів – вони народилися в компанії в 2011. Головний привід для гордості у бренда, про який, між іншим, дуже мало хто знає, - це найтонший смартфон у світі OPPO Finder.
Компанія завжди стежить за якістю продукції, тому зустріти гаджети, які не відповідають стандартам практично неможливо. Більш ніж 1400 інженерів працюють над тим, щоб компанія розвивалася і не розчаровувала своїх клієнтів. Викликає неабияке здивування той факт, що їх смартфони ще не стали лідерами ринку – вони використовують чіпи від Qualcomm – лідера світового ринку процесорів для мобільних телефонів, випускають смартфони на Android і пропонують хороші ціни. Одна з головних інновацій бренду за недавній час – смартфони з поворотною камерою, які працюють на фірмовій системі.
Обличчям бренду, між іншим, став усім відомий Леонардо Ді Капріо, що вже багато про що говорить – люди такого рангу не будуть зніматися для тих, у кого не впевнені, а самі рекламні ролики – це вже витвір мистецтва.
До речі, в 2010 році так само трапився інцидент, який доводить високу якість продукції ОРРО: журналісти виявили, що нутрощі плеєра Lexicon BD-30, який коштує цілих 3500$, повністю відповідають начинці плеєрів від ОРРО (вартістю 500 $). Компанія просто взяла китайський плеєр і поклала в красиву оболонку. Але ніхто і не здогадувався про це раніше. Відчуваєте різницю?
Ви вже встигли випробувати техніку даного бренду? І як враження? Сподіваємося, проблем не виникало. Хоча, техніка – це справа крихка, і різне трапляється... Тому якщо ви виявили якусь поломку і думаєте, що в силу недостатньою поширеності бренду, ви ніде не зможете його полагодити – ви помиляєтеся. Ми ремонтуємо все! Приходьте в гості.