На сьогоднішній день дуже важко уявити собі людину без пристосування зв'язку і комунікацій. З огляду на значну їх кількість, мобільний телефон все ж залишається на першому місці. Але це техніка, і час від часу її робота виходить з ладу. Припиняє роботу мобільний пристрій - що ж робити? Не секрет, що причини неполадок можуть бути найрізноманітнішими і досить несподіваними. Іноді вони обумовлюються не тільки маркою виробника, а й самою моделлю. Не дивлячись на індивідуальність кожного пристрою, все ж є загальні сценарії поведінки всіх мобільних.
Фактори зупинки роботи телефонів
Наприклад, розрядилася батарея. Підключивши зарядний пристрій, телефон повинен завантажитися відразу (хоча не у всіх телефонах, іноді це трапиться через деякий час). Якщо ж телефон більше чим за годину все-таки не запустився, майстри радять залишити його підключеним 12-24 годин. Ще одним фактором збою роботи може бути вже непридатна для роботи батарея. Необхідно відкрити задню кришку, і обережно оглянути саму батарею, якщо вона змінила зовнішній вигляд (стала роздутою) - причина саме в ній. Усунути проблему - купити новий акумулятор. Також цілком реальним варіантом може бути взагалі відмова телефону заряджатися. Тут вже підозра падає не на батарею, а на зарядний пристрій. Рішення - поміняти зарядку.
Дивно, але в телефонах, де є додаткова карта пам'яті, також може виникнути така проблема. І причиною тому буде сама карта. Фахівці пояснюють це тим, що вона здатна заблокувати процес запуску мобільного пристрою (більш схильні до такої неполадки телефони із заповненою пам'яттю). Справа в тому, що не всі карти пам'яті можуть бути сумісні з тими або іншими моделями телефонів. В такому випадку необхідно просто вийняти карту пам'яті, і пробувати включати телефон.Після його запуску можна сміливо пам'ять поміщати назад в стільниковий. Щоб уникнути цієї проблеми, варто купувати карти пам'яті в надійних магазинах відомих торгових брендів. Приєднавши її до телефону, на місці можна усвідомити, підвисає телефон, або ж працює в звичному режимі. Бувають випадки, коли телефони взагалі не сприймають жодної карти, тоді вже значить проблема в самому гаджеті і необхідно звернутися в сервісний центр за допомогою.
Також одними з найпоширеніших причин - механічне пошкодження або попадання вологи. Це відбувається при падінні, зіткненні, будь-якому зовнішньому впливу на телефон, або навіть якщо телефон просто довгий час перебувати у вологому приміщенні (тоді він почне глючити, після чого взагалі може вимкнутися). Інша справа зі смартфонами. Тут швидше за все сталася якась помилка в програмному забезпеченні. Тут вже неполадку самостійно не усунути, і варто звернутися до досвідчених фахівців в мобільний сервісний центр.
Алгоритм дій при поломці
Для початку все ж варто постаратися виявити справжню причину неполадки. При вдалій спробі варто вирішити, що робити далі. Проблема в батареї - міняємо акумулятор, зарядний пристрій не працює - пробуємо інше. Нічого не вдалося дізнатися чи є впевненість, що несправність в середині самого телефону - звертаємося до сервісного центру СМА. Можливо, потрібна буде зміна програмного забезпечення, але боятися нема чого - телефон буде функціонувати як раніше. Найголовніше, не нашкодити мобільному пристрою, адже своїми неправильними діями знищуємо можливість повернення первісного стану телефону, навіть якщо цим буде займатися досвідчений фахівець.