Ремонт фотоаппаратов

Быстро, качественно, надежно и главное по умеренной цене!

Ремонт ноутбуков

Профессиональный ремонт вашего ноутбука в СЦ Мир Мобильных Аксессуаров

Ремонт планшетов

Світ Мобільних Аксесуарів - це завжи якісний ремонт вашого планшета

Ремонт телефонов

Быстрый ремонт ваших телефонов и смартфонов. Обращайтесь в Мир Мобильных Аксессуаров

Ремонт техники Apple

Качественный ремонт ваших iPhone, iPad и iPod. Обращайтесь в Мир Мобильных Аксессуаров

Гарантия

     1. Порядок прийому виробів в ремонт.

  • При прийомі виробів в ремонт оформляється ЗАМОВЛЕННЯ, в яке вносяться відомості про Замовника, виробника та модель виробу, його заводський номер та комплектність, записуються ознаки несправності зі слів Замовника, проводиться детальний зовнішній огляд виробів, акумуляторної батареї та зарядного пристрою на наявність потертостей, подряпин, сколів, тріщин, забруднення, зовнішніх ознак попадання вологи (окисів на контактах акумуляторної батареї, системному роз’ємні, дисплеї, стану індикатора вологи), а також перевіряється на вмикання виріб на момент прийому незалежно від заявленого дефекту.
  • Вироби приймаються без СІМ-картки і без мультимедійної карти пам’яті (ММК). За збереження помилково залишеної СІМ-картки користувача або мультимедійної карти пам’яті (крім випадку обов’язкової наявності ММК у виробі згідно заявленої несправності) сервісний центр відповідальності не несе.

     2. Термін виконання ремонтів.

  • Ремонт всіх категорій (за виключенням „ складний ремонт виробу ” ) виконується протягом 1-5 робочих днів;
  • Ремонт категорії „ складний ремонт виробу ” виконується протягом 2-14 робочих днів;
  • У разі затримки з постачанням запасних частин ремонт може бути здійснений в строк, що перевищує 14 днів;
  • Відмовою від продовження терміну ремонту вважається зареєстрована заява Замовника. Датою відмови вважається дата реєстрації заяви.     

     3. Порядок виконання робіт.

  • З відома клієнта діагностика і ремонт проводяться без його участі.
  • Ремонт виробів виконують кваліфіковані інженери з використанням спеціального інструменту, документації, та вимірювальних приладів.
  • Під час ремонту інженер визначає реальну несправність та встановлює її причини. Якщо в процесі огляду та ремонту буде встановлено додаткові несправності та пошкодження незаявлені Замовником при здачі виробу, ремонт призупиняється до погодження подальших дій з власником виробу. Термін ремонту при цьому збільшується на час необхідний на погодження.
  • Якщо в процесі ремонту потрібно провести дії, які приведуть до часткової або повної втрати індивідуальної інформації у виробі (настройки меню, записна книжка тощо), то СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР проводить ці роботи без погодження з Замовником і відповідальність за втрату інформації не несе. Сервісний центр має право відмовити у складному технічному ремонті по причині відсутності комплектуючих, необхідних для виконання ремонту та неможливості їх замовити на території України.     

     4. Порядок розрахунку за виконані роботи та надані послуги.

  • СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР виконує роботи по усуненню несправностей і пошкоджень заявлених Замовником та виявлених під час прийому виробу на ремонт без узгодження вартості ремонту з Замовником на погоджену суму. Якщо вартість ремонту перевищує погоджену суму, ремонтні роботи призупиняються до погодження вартості ремонту з Замовником. Погодження проводиться в телефонному режимі згідно контактних даних вказаних в документі прийому.
  • У випадку відмови від проведення ремонту Замовник оплачує вартість робіт проведених для визначення несправності та встановлення її причини 40 (сорок) грн. Замовник не оплачує вартість робіт проведених для визначення несправності та встановлення її причин, якщо ремонт не можливий через відсутність комплектуючих.     

     5. Порядок видачі виробів Замовнику.

  • Вироби, які пройшли ремонт у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ видаються Замовнику після оплати виконаних робіт та використаних комплектуючих.
  • Виріб може бути повернений Замовнику з ремонту лише при пред’явленні квитанції. СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР несе гарантійні зобов’язання на виконані роботи та замінені комплектуючі протягом одного місяця з дня видачі виробу Замовнику. При цьому гарантія не поширюється на термінал в цілому.
  • У разі втрати клієнтом квитанції підставою для видачі виробу є лише паспорт замовника сервісних послуг (ПІ у паспорті має відповідати вказаним даним у квитанції) і заява про втрату квитанції. При пред’явленні клієнтом вимоги про дострокове повернення гарантійного виробу з ремонту (до дати, вказаної у квитанції як «Орієнтовний термін завершення ремонту»), ним заповнюється відповідна заява – бланк.
  • При видачі виробу з ремонту Замовник отримує видаткову квитанцію з сумою ремонту та видами ремонтних робіт.   

     6. Порядок та термін зберігання виробів.

  • СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР несе відповідальність за збереження споживацьких властивостей виробу на час перебування виробу у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ.
  • СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР не несе відповідальності за збереження споживацьких властивостей акумуляторних батарей, виробів пошкоджених внаслідок потрапляння рідини та механічно пошкоджених виробів. Гарантований термін зберігання виробу у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ становить 6 (шість) місяців. По закінченні цього терміну за збереження виробу у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ нараховується пеня у розмірі 1 (одного) відсотка від вартості виконаних робіт за кожен день зберігання у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ, але не менше 0,5 грн. за кожен день зберігання або 0,1 грн. за кожен день зберігання виробу, якщо його ремонт не проводився.
  • Виріб зберігається у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ, до моменту, коли його оцінена вартість буде дорівнювати сумі заборгованості Замовника перед СЕРВІСНИМ ЦЕНТРОМ. Після цього виріб реалізується через комісійну торгівлю, а кошти поступають на рахунок СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ для компенсації витрат на ремонт та зберігання.